Unsworth & Associates

Unsworth & Associates beheert al meer dan 40 jaar de offshore zaken van multinationals en geselecteerde families. Het bedrijf past zijn diensten aan op de specifieke behoeften van elke klant, van eenvoudige houdstermaatschappijen tot volledig operationele structuren met kantoren, personeel en voorzieningen.

SEA Google Ads

SEO Zoekmachine
optimalisatie

De opdracht

Unsworth & Associates was op zoek naar een online marketingbureau die voor hen een nieuwe website kon ontwerpen en bouwen. Wij namen deze taak op ons en zijn aan de slag gegaan met de nieuwe website die nu een aantal maanden online staat: https://unsworth-associates.com. Lees deze case als u benieuwd bent naar de verschillende processen die bij een opdracht als deze komen kijken.

De nieuwe website

Om toegang te krijgen tot de achterkant van de website, hebben wij het bestaande domein eerst overgezet naar SEO vrienden. Op deze manier kregen wij toegang tot de DNS records. DNS staat voor ‘Domain Name System’. Zoekmachines gebruiken dit systeem om het IP-adres van een domeinnaam te achterhalen. Bij het verhuizen van een website naar een andere server, moet dit IP-adres in de DNS records aangepast worden. Door de toegang in de DNS records konden wij het IP-adres veranderen en de website verplaatsen naar onze eigen servers.

Met de wensen van de klant in het achterhoofd  zijn we vervolgens aan de slag gegaan met de bouw van de nieuwe website van Unsworth & Associates. Dit hebben wij eerst onder een sub-domein (dev.) van de toenmalige site gebouwd. Wij ontwikkelde het design & opbouw en de klant leverde de nodige teksten & afbeelding totdat er een compleet nieuwe website klaar stond die aan de eisen van de klant voldeed. Nu kon de oude website offline gehaald worden en de nieuwe website worden gepubliceerd worden voor het grote publiek.

 

Nu verder: Online marketing

Nu de nieuwe website online is gezet, kunnen we aan de slag gaan met de online marketing voor Unsworth & Associates. Via welke kanalen wij dit gaan doen, is nog niet zeker, omdat de optimale combinatie van kanalen erg verschilt per bedrijf. Door digitaal onderzoek gaan wij erachter komen hoe wij het snelst en efficiëntst mogelijk de vindbaarheid van de offshore dienstverlener kunnen verbeteren.